25 Mart 2012

HAVUÇ LU KABAK MÜCVERİ
















malzemeler
  • 1 tane havuc
  • 3 tane kabak
  • 1 su bardak un
  • 2 yemek kasik misir unu
  • 200 gram ciy kirema
  • 2 tane yumurta
  • tuz
  • 2 yemek kasik kasar rendelenmis
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
hazirlanisi
  • Havucu tiraslayip rendeleyin.
  • Kabagi yikayip rendeleyin ve suyunu sIkarak ayirin.
  • ilk önce yumurtayi cirpin ciy kiramayi ekleyin unu ,kabartma tozu ve misir ununu icersine cirpin .
  • Tuzunu ve kasarinida katip karistirin .
  • Rendelenmis kabak ve havucu icersine katip karistirin .
  • Teflon tavaya yarim cay bardak yag koyup kizgin olunca 1 yemek kasigi harcinizdan tavanin icersine koyup kizartin .
  • Afiyetler olsun.

12 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

oyy hani diyetteydik:((nefis nefis..

*mehtap dedi ki...

güzel bir mücver tarifi,eline sağlık.

Unknown dedi ki...

mısır unu var,oldukça lezzetli olmalı ellerine sağlık
sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

malesef hiç farkında olmadan virüsleri alabiliyoruz.şükür atlattık gibi bakalım.bu arada mücver harika görünüyor.sunumda çok şık.ellerine sağlık.sevgiler.

PaSaSofraM dedi ki...

Merhaba ablacim ya cok severim ben bu mücveri ama ne yaptiysam cok yag cekiyor acaba buna bir care bilirmisiniz.
Misir unu bunu önleyebilirmiki??

Ellerine saglik nefis görünüyor

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ama bu kadar da albenili olmaz ki gülcanım yaaa:))) eline sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

çok super.....saglıklıda ellerıne saglık canım...

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Ellerine saglık gülcan hanım çok nefis görünüyo blog takipden gördüm göz kırpiyo havuçlu kabak mücverin o yüzden geldim yüzsüzlügümü elime aldım da geldim benim blogun yollarına kara çalı döşemedim gülcan hanım bir kaç kez geldim sen gelmeyince heralde küsüz dedim neyse davetiyeyide bırakıyım
-----------------------------------
Merhaba arkadaşlar;
Hepinizin malumu olduğu üzere, oldukça farklı ve zengin bir yemek
kültürüne sahibiz Ülke olarak.
Zaman zaman çeşitli programlarda ve etkinliklerde daha önce hiç
duymadığımız tatmadığımız lezzetlerle karşılaşıp şaşırıyoruz ve
çoğunlukla bizde yapmaya çalışıyoruz,
Bende düşümdümki "Yöresel Lezzetler Etkinliği" düzenleyip bloglar
arasında değişik kültürlere,farklı bölgelere ait
yemek,çorba,tatlı,hamur işi gibi bir çok çeşitli yöresel yemeği
elimizden geldiği kadar bir araya toplayalım istedim...Tabi siz
değerli arkadaşlarımın sayesinde...

"Yöresel Lezzetler Etkinliği"mize 22 Mart-12 Mayıs Tarihleri arasında

ben http://safiyeile.blogspot.com blogumda ev sahibeliği
yapacağım,göndereceğiniz güzel tarifleri
beklerim,tariflerinize "Yöresel Lezzetler Etkinliği" için Safiye'ye
gönderiyorum diye linkimle birlikte not düşüp,tarifinizede hangi
yöreye ait olduğunu yazıp,
bana haber verirseniz
tariflerinizi severek yayınlayacağım.
Blogu olmayan fakat tarif göndermek isteyen arkadaşlarımızda tariflerini,
fotoğrafını ve yapılış şeklini yazarak

safiye.serbest@hotmail.com adresime mail atarak etkinliğimize katılabilirler...

Etkinliğimize herkes davetlidir,istediğiniz kadar yöresel lezzetle
katılabilirsiniz...
Teşekkürler

seherinörgüleri dedi ki...

hemserim iadeyi ziyarete geldim,bende usakli ve banazliyim ayni yilda geri almanyaya gelmisiz tanistigima sevindim canim,mücverde harika görünüyor tadida eminim bi okadar lezettlidir ellerine saglik,sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

nefis ellerine sağlık )) kızartmaya bayılırım heleki böyle enfes görünüyorsa dayanamam:)
sevgiler:)

sare dedi ki...

Havuç ayrıca bir lezzet katmıştır.
Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.
Mücveri de çok severim.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba,
cok güzel tarifler var. cok begnedim;)
Ama ciy kirema ne oldugunu anliyamadim acaba ne oldugnu söyleye bilirmisin..
Tesekürler.