1 Haziran 2011

Hindistan Cevizli Nişastalı Kurabiye





 












malzemeler
  • 1 tane yumurta
  • 250 gram tere yag oda sicakliginda
  • 2 su bardak nisasta
  • 2,5 su bardak un
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1,5 su bardak pudra sekeri
  • 1,5 su bardak hindistan cevizi
hazirlanisi
  • Un ,nisasta ,vanilya sekeri ,kabartma tozu ,hindistan cevizi ve pudra sekerini karistirin.
  • Tere yag ve yumurtayi ekleyip yugurun.
  • Yaklasik yarim saat serin bir yerde üzerini kapatip dinlenmeye birakin.
  • Kücük parcalar kopartip yuvarlayin  .
  • Üzerini catalla hafif bastirin sekli icin isterseniz.
  • Önceden isitilmis 175 derecede pisirin .
  • Agizda kolayca dagilan nefis bir kurabiye .

15 yorum:

Reyhani dedi ki...

çook severim ağızda dagılan seyleri :))misss gibi kokusu geldii

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

kesinlikle bu kurabiye benim damak tadıma göre,nişastalı yapmamıştım,deneyeceğim eline sağlık...

Unknown dedi ki...

Selam aleyküm
Kandilin mübarek olsun Gülcanım dualarında ablanı da unutma emi?:)
eline sağlık kurabiyeler ağızda dağılan cinsten nefis olmuş
Rabbime emanet ol

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

bu tarifini hemen aldım bi kenara benım için ağızda dağılan kurabıyeler önceliklidir.hele bi dehindistan cevizi varsa denemem laızm

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Gülcan kandilin mübarek olsun...Berlinden sevgilerimi gönderdim.

Unknown dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun...

çatlakkafe dedi ki...

kurabiyeler nefis görünüyor ellerinize sağlık

halime dedi ki...

nefiiisss.tarifini aldım bile...



Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yagmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

sevimin sayfasi dedi ki...

kandilin mübarek olsun canim

Gülcan dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.olsada yesek valla. hayırlı kandiller.

yildiz dedi ki...

Mübarek Regaip Kandilinin hayirlara vesile olmasini diliyorum
sevgiyle ve dostca kalin

Unknown dedi ki...

NİŞASTALI KURABİYELERİ ÇOK SEVERİM HELEDE HİNDİSTAN CEVİZİYLE BİR ARADA IMMM ENFES BİR KURABİYE ÇIKMIŞTIR ORTAYA ELLERİNİZE SAĞLIK...
SEVGİLERİMLE...

Birsel ve İrem dedi ki...

Nefis bir kurabiye, ellerinize sağlık, afiyet, şifa olsun.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Senin de ellerine saglik diyor, hayirli geceler diliyorum canim benim...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık gülcanım 2.blogumdaki denenecekler listeme aldım:))inşallah en kısa zamanda yaparım sevgiler